Érdekes jelenség figyelhető meg a hazai öltözködési, fogyasztói kultúrában: a Tesco áruházlánc pontgyűjtő akciójának eredményeképp láthatóan elszaporodtak Magyarországon a Fila táskák. A Tesco hűségprogramjában 30 pontért és 1999 forintért kaphatták meg a vevők a válltáskát - az akció szeptember 11-én zárult. A pontgyűjtő kampány keretében más Fila táskákat (összesen kilenc félét) is kedvezményes áron lehetett megvenni.
Ha a Fila hosszú távú jelenlétben gondolkozik, mindenképp árt neki, hogy a vásárlók összemossák a nevét a jóval alacsonyabb márkaértéket képviselő Tesco-val. A lépés csak azzal indokolható, ha a Fila-nak a profit maximalizálása, azaz a raktáron levő készletek minél előbbi kiszórása volt a célja. Az biztos, hogy a Filának hosszú évekbe telhet, amíg kiheveri ezt a magyarországi tömeges felvásárlást, és ezt a netes lejárató meme-hadjáratot.